Kto som, čo som

03.10.2012

Autor: Marian Lukáč

Ahojte,

volám sa Jantar a dnes mám presne 7 mesiacov.

Aby ste si vedeli predstaviť "kto som čo som", tak takto vyzerám teraz (pán ma fotil na rannej vychádzke, tak ma ospravedlňte, že nie som ešte celkom upravený). 


Keďže doteraz som nevedel písať tak som si to musel všetko pamätať. 
Keďže už to konečne viem, tak Vám tu budem písať, keď budem mať niečo nové.
A keď budem mať chvíľu čas, tak Vám napíšem aj nejaké zážitky z prvých mesiacov môjho psieho života. 

Budem sa tešiť, keď si to sem tam prídete prečítať a poradíte mi, ako v tomto ľudskom svete čo najľahšie prežiť :-)

© 2016 Hovistory. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky