Víkend na H

10.02.2017

Autor: Přemek Kovář

Tak a další víkend máme úspěšně za sebou a nezadržitelně pokračujeme směrem k dalším Vánocům, které tady budou dřív, než bychom si přáli. Tak tento víkend byl u nás doslova na H . 

Ten trošek sněhu, který nám tento rok příroda nadělila, již beze zbytku roztál a veškerý biologický
odpad, který naši psi vyprodukovali, klesl až na trávník. Tři psi již něco vyprodukují, takže jistě nemusíme připomínat , že již nebylo kam šlápnout, aniž bychom se nesmekli po rozbředlém H.
Protože se nám podařilo přes léto zastřešit pergolu, nepovažoval jsem na nutné uklidit plechový kbelík, který používáme právě na sběr psího biologického odpadu. Tomu trošku napadaného a pak zas roztátého a nakonec zmrzlého kusu ledu na dně kyblíku jsem již nevěnoval pozornost.
Inu vzal jsem kýbl, lopatu a hrábě a vyrazil na lov. Postavil jsem kýbl doprostřed zahrady a začal jej šnekovitě obcházet a plnit nasbíraným psím pokladem, až byl kýbl vrchovatý.
Nevěřil bych, jak může být vodou nasáklý psí odpad těžký. Popadl jsem kýbl pravou rukou a úklonem těla doleva jsem vytvářel protiváhu, takže plný kýbl mi ležel těsně na noze. 


Udělal jsem asi 10 kroků a kýbl byl najednou lehký, zato mi však ztěžkla pravá noha pod návalem psích H. Podcenil jsem základní fyzikální zákonitosti a nechal vodu na dně kýble. Tato zmrzla, natrhla dno, a jak jsem udělal pár kroků, dno se pod tíhou psích H odtrhlo a celý obsah rozmočených psích ... se mi vysypal na nohu a do boty. 

Tak to byl náš víkend. Uvidíme, co nám přinese ten další .

© 2016 Hovistory. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky