A predsa to bola pravda! Časť VI. - Zrkadielko, zrkadielko, ...

16.07.2017

Autor: Ľudmila Čižmárová

Miesto: Myjava, Fantázia
Dátum: jar 2016
Prítomní: Iva a Přemek Kovářovci, Stanka Červeňová, Farrah, Arsánek

Opäť na jarnom výcvikovom víkende. Hneď ako na parkovisku pristálo auto s českou ŠPZ-kou Stanka Červeňová nás zoznámila so sympatickým manželským párom Kovářovcov z Liberca so slovami:

"Veď vlastne vy ste všetci naša rodina, teda hovi rodina - Mista Jaswin."

Okrem Ivči a Přemeka z auta povyskakovali aj znakáči Faruška a Arsánek.

Veľmi sme sa potešili, vôbec sme netušili, že niekto z našej rodiny obsadil aj strategicky významné územie pod Ještedom. Rodinné stretnutie bolo od prvého momentu srdečné, ako ináč, superlatívy o našich Mista Jaswin - dámach nemali konca kraja.

Iva s Přemkom takmer okamžite navrhli, či by sme im nepredstavili aj našu slečnu Igraine Mista Jaswin. Napriek tomu, že už bola nočná hodina, predsa len Liberec nie je za rohom, vôbec ma nemuseli dva krát prehovárať. Rada som po ňu skočila na izbu. Renča už navečeraná oddychovala v pelechu, ale keď som po ňu prišla, náramne sa potešila neplánovanej nočnej family-party.

Rozradostená Renča poriadne Ivu aj Přemeka poskákala a vycmukala, asi vedela, že sme príbuzní.

Iva skonštatovala: "Jo, jo... ta je překrásná, samozřejmě, vidno že je z naší rodiny"

Ale Přemek sa na Renču zapozeral a navzdor Ivči, ktorá sa ho navidomoči pokúšala umlčať, (isto poznáte tú situáciu, keď manželka presne vie, čo mieni jej muž povedať, dávno predtým ako to jeho vôbec napadne), a tak Přemek prehlásil:

" Je hezká, ale s prominutím, Ta NAŠE, ta je nejkrásnejší na světe!"

V prvom momente som chcela zaprotestovať, ale ..... rýchlo som sa spamätala.

Veď ten Přemek má naozaj pravdu!

Každý štvornoháč je pre svojho pána ten najkrajší a najmilší a tak to ma byť. A kamaráti sú na to, aby tomu rozumeli. A ja Vám všetkým, ktorí toho, pre Vás najúžasnejšieho priateľa (a nemusí to byť len hovawart) máte doma, srdečne blahoželám k spomínaným Dňom priateľstva a prajem veľa veselých letných zážitkov pri vode, v lese, na cvičáku, ..... no skrátka všade tam, kde sa rozhodnete slnečné prázdniny a dovolenky spoločne užívať.


PS. Tento príbeh mal byť pôvodne trilógia, ... ale keď som začala písať, tak sa mi to nejako namnožilo. (Neviem presne, ako sa nazýva trilógia, zložená zo šiestich častí a trošku sa obávam nevhodného výrazu.) A to som ešte zďaleka nepospomínala všetkých našich kamarátov, ale srdečné pozdravy, blahoželania a "nazdravie" k letným drinkom platí samozrejme pre všetkých.

© 2016 Hovistory. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky