A predsa to bola pravda! Časť IV. - Coco Chanel

30.06.2017

Autor: Ľudmila Čižmárová

Miesto: Stará Myjava, FANTÁZIA
Dátum: jeseň 2014
Prítomní: Zuzka Sabolová, Angelika Petrová, Aris, Atos

Jeden z našich ďalších výcvikových víkendov na Myjave, ale o nejaký čas neskôr . Renča má už takmer rok a pol a ja (ako väčšina prvo-psovodov) si pripadám ako "skúsený odborník". Už dobre viem, že na pľaci sa nehrá a tak sme sa vybrali na prechádzku k priehrade. Hneď za prvou zákrutou sme stretli dve rozbláznené plavé šteniatka s paničkami Angelikou a Zuzkou.

Šteniatka samozrejme ...... hurááá k nám.

Paničky jedna cez druhú začali pokrikovať: "Dajte, prosím pozor, aby im váš pes náhodou neublížil. Sú to ešte malé šteniatka ... Arííís ... Atóóós ... ihneď sa vráťte! "

Ja - skúsený psovod, pokojne odpovedám: "Nie, nemusíte sa vôbec obávať, Renča je tiež ešte mladá a šteňatá ma rada." A pre každý prípad dodávam: "Len jej nesmú strkať ňufák pod chvost, je dobre vychovaná a na to je citlivá."

Obe paničky sa okamžite zaručujú za svojich plaváčikov. "To ich ani nenapadne, ešte sú obaja veľmi malí."

Šteniatka dobehli k nám v štýle klasickej kreslenej Disneyovky. Dobehli , .....ani sa na moju Renču nepozreli, neprivoňali , nepolichotili jej a v tom istom momente sa ich ňufáky zrazili pod Renčiným chvostom.

Naša dobre vychovaná slečna okamžite zakročila, udelila výchovné opatrenia obom trúfalým škôlkarom až šteňacia srsť lietala všade okolo.


A čo na to ja ? Noo,..... pokojne by som mohla poslúžiť ako námet pre kreslený vtip. Zo všetkých síl som sa snažila udržať imidž skúseného psovoda a zároveň rovnováhu, lebo Renča nechtiac podrazila obe moje nohy.

.... nepodarilo sa. Ani jedno, ani druhé. Môžem s istotou potvrdiť, gravitácia funguje aj na Myjave.

Súdiac podľa smiechu, myslím že Zuzka aj Angelika sa na mojom výkone dosť dobre zabavili.

Keď Angeliku prešiel záchvat smiechu prehlásila: "Fíííha, tak táto Renča bude dozaista Coco Chanel medzi hovawartkami."

A Zuzka ešte dodala: " Veru, všetko tomu nasvedčuje, a navyše je zrejmé, že aj z týchto našich krpcov vyrastú raz krycí psi."

Angelika a Zuzka mali zasa raz pravdu!


© 2016 Hovistory. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky